Recensies

Plaats hier je recensie!

We kunnen het natuurlijk nooit alleen. Daarom hechten we veel waarde aan jouw mening! Dat motiveert ons om altijd het maximale uit onszelf te halen en tevens eventuele verbeterpunten door te voeren. Laat het ons weten, like ons op Facebook en wellicht maak je dan ook nog kans op een mooie waardecheque.

Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Schrijf een recencie

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Uw E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
136 berichten.
Anjette Heesakkers schreef op 8 maart 2024
Op dinsdag 20 februari 2024 weer met mijn vriendin naar de Huishoudbeurs in Amsterdam geweest en zoals gewoonlijk weer met Twin Tours. Deze keer met de dubbeldekker. In Beek en Donk moest de bus een rondje rijden, dat was best spannend, omdat de bus onder enkele hoge bomen door moest, maar de chauffeur heeft het gered. Ook fijn dat hij een assistente bij had, die kon dingen regelen, zoals de entreetickets en de koffie😄We hadden een gezellige dag en waren mooi op tijd weer thuis. Maar nog een tip: Misschien is het handig dat mensen die moeten lopen met een rollator, beneden in de dubbeldekker kunnen zitten. Misschien met het boeken eventjes doorgeven, dan kunnen die plaatsen vrij gehouden worden voor die mensen. Het is voor die mensen ook moeilijk om naar boven te klimmen. Maar verder alles weer toppie geregeld en volgend reisje gaan we weer met Twin Tours op stap.👍… Sluiten
J van Melis schreef op 8 maart 2024
Fijn dagje huishoudbeurs vriendelijke chauffeur Zeker voor herhaling gr
Fijn dagje huishoudbeurs vriendelijke chauffeur Zeker voor herhaling gr… Sluiten
Jan van oort schreef op 28 februari 2024
Hallo we willen dat er op de website er Opstapplaats Stadhuisplein in Veghel er komen staan Gr.Jan en Wilma van Oort… Sluiten
Miranda vd sanden schreef op 25 februari 2024
Ik ben met mijn gezin afgelopen zaterdag naar de huishoudbeurs geweest. Het was perfect alles goed geregeld en we hebben een super dag gehad. Chauffeur en zijn assistent waren perfect Ik maak nog meer reizen bij Twin tours Ik zou zeggen bedankt voor de goede service!!!… Sluiten
Jan van oort schreef op 24 februari 2024
We hebben het heel leuk gevonden,met het reisje naar Beverwijk de Bazaar en in de toekomst zullen nog zeker nog een reisje boeken Top👍 Gr.Jan en Wilma van Oort… Sluiten
Johanna laanstra schreef op 24 februari 2024
Vandaag 24 02 2024 met mijn stapmaatje naar de huishoudbeurs…we hebben een top dag gehad… We hadden een top chauffeur en zijn collega …. Ja ik zeg het nog maar een keer sorry chauffeur voor mijn volle trolley die was echt zwaar 😬 Dit is weer een dag voor in de boeken …super bedankt voor goede service twintours….tot volgend jaar 🎉🎉🎉… Sluiten
Patricia Sanders Dapperen schreef op 24 februari 2024
Vandaag de Huishoudbeurs bezocht (24022024😉) met een relaxte busreis van twintours, en een topteam on board…..alle credits naar de buschauffeur en de bijrijdster. Johanna met een volle trolley naar Beek en Donk en de andere volle kar op wielen ging mee naar Gemert en beide een megafijne dat in the pocket, graag tot volgend jaar toppers, een aanrader voor iedereen 👍… Sluiten
Marianne Aben van Kessel schreef op 1 februari 2024
Heeeeeerlijk, de verrassingsreis van gisteren, 31 januari 2024, vroeg vertrokken met het gevoel dat 'vroeg' ook 'ver' betekenen kan De ophaalroute van Beek en Donk via Helmond, Deurne, Asten en Someren brachten nieuwe en vertrouwde gezichten in beeld, de rit naar "wezienwelwaar" begon, eerst naar de koffie, dat was in Poppel, lekker gebak en goeie service met aanpandig museum in een aangepaste boerderij, Vondhoeve. Daarna naar Baarle Hertog en heerlijk lunchen in 'den Engel' Na de lunch weer rijden naar de volgende verrassing, Antwerpen, we kregen een rondleiding in en om de stadsbibliotheek met zeer veel boeken en een gevel die het bekijken waard was, wel wat fris buiten….maar na deze info konden we nog op een verwarmd terras genieten van een lekker bakje koffie voordat we weer naar de bus kuieren, op naar het diner, in Casteren, zeker voor herhaling vatbaar, kortom, volgende keer weer, ik ben gek op verrassingen.
Heeeeeerlijk, de verrassingsreis van gisteren, 31 januari 2024, vroeg vertrokken met het gevoel dat 'vroeg' ook 'ver' betekenen kan De ophaalroute van Beek en Donk via Helmond, Deurne, Asten en Someren brachten nieuwe en vertrouwde gezichten in beeld, de rit naar "wezienwelwaar" begon, eerst naar de koffie, dat was in Poppel, lekker gebak en goeie service met aanpandig museum in een aangepaste boerderij, Vondhoeve. Daarna naar Baarle Hertog en heerlijk lunchen in 'den Engel' Na de lunch weer rijden naar de volgende verrassing, Antwerpen, we kregen een rondleiding in en om de stadsbibliotheek met zeer veel boeken en een gevel die het bekijken waard was, wel wat fris buiten….maar na deze info konden we nog op een verwarmd terras genieten van een lekker bakje koffie voordat we weer naar de bus kuieren, op naar het diner, in Casteren, zeker voor herhaling vatbaar, kortom, volgende keer weer, ik ben gek op verrassingen…. Sluiten
Geert Daemen schreef op 14 januari 2024
Op zaterdag 13 januari hebben we via Hello Bus met ons rockkoor RockinRooy een busreis naar Paradiso Amsterdam gemaakt. Onze chauffeur Twan was perfect. Hij regelde als tot in de puntjes en was heel behulpzaam. Reis verliep zeer voorspoedig. Bedankt Twin Tours!!… Sluiten
M.A.Aben van Kessel schreef op 13 december 2023
Waaaaauw, 12-12-23 met vier meiden een dagje uit, Kerstmarkt in Oberhausen, lekker kletsen in de bus, maar ook bij elke pauze, veel shoppen, weinig kopen, de overdekte "Mall" met de prachtige versieringen lokten ons, ruimte en tijd in overvloed en vooral ontspannen. Aan het eind van de wandeling nog een Brattwürst, we zijn tenslotte in Duitsland. We werden warm ontvangen door Simon in de bus om weer huiswaarts te reizen, een fantastische dag gehad, volgend jaar weer, maar nu eerst een verrassingsreis op 31 januari, ik heb er (weer) zin in.
Waaaaauw, 12-12-23 met vier meiden een dagje uit, Kerstmarkt in Oberhausen, lekker kletsen in de bus, maar ook bij elke pauze, veel shoppen, weinig kopen, de overdekte "Mall" met de prachtige versieringen lokten ons, ruimte en tijd in overvloed en vooral ontspannen. Aan het eind van de wandeling nog een Brattwürst, we zijn tenslotte in Duitsland. We werden warm ontvangen door Simon in de bus om weer huiswaarts te reizen, een fantastische dag gehad, volgend jaar weer, maar nu eerst een verrassingsreis op 31 januari, ik heb er (weer) zin in…. Sluiten
Anjette Heesakkers schreef op 8 december 2023
Op 24 november weer samen met een vriendin naar de Margriet Winterfair in Den Bosch geweest met Twin Tours. Zoals gewoonlijk hadden we weer 2 gezellige chauffeurs op de heen en terugweg en was alles goed geregeld. En het verkeer zat die dag ondanks de regen gelukkig ook mee. We waren mooi op tijd in Den Bosch en ook weer op tijd thuis, na een leuke en gezellige dag. We kijken weer uit naar het volgende uitstapje met Twin Tours.
Op 24 november weer samen met een vriendin naar de Margriet Winterfair in Den Bosch geweest met Twin Tours. Zoals gewoonlijk hadden we weer 2 gezellige chauffeurs op de heen en terugweg en was alles goed geregeld. En het verkeer zat die dag ondanks de regen gelukkig ook mee. We waren mooi op tijd in Den Bosch en ook weer op tijd thuis, na een leuke en gezellige dag. We kijken weer uit naar het volgende uitstapje met Twin Tours…. Sluiten
Angelina Claassen schreef op 8 december 2023
Wij (wandelclubke van 4) gaan al enkele jaren met TwinTours mee naar de Kerstmarkt en zoals altijd was het weer een gezellige bus reis. In Duitsland duitse muziek en in Nederland meezingers uit ons eigen kikkerlandje 🙂 Voor Volgend jaar weten we onze bestemming al! Groetjes en fijne feestdagen voor jullie allemaal. Anja Elle Trudy Angelina… Sluiten
Gertie schreef op 7 december 2023
Kort achter elkaar 3 keer mee geweest met de bus. Op 28 oktober naar de Delta Experience Neeltje Jans, was geweldig. Een hele leuke dag gehad. Er was mooi weer besteld en dat hebben we ook gekregen :}. Via de Zeelandbrug naar Neeltje Jans. Een animatie gezien van de watersnoodramp, heel indrukwekkend. Tentoonstelling gezien over de Deltawerken met uitleg van een gids die heel boeiend en bevlogen hierover vertelde. We hebben de zeehonden gezien en nog aquaria met kleine en grote vissen. Daarna ook nog een rondvaart over de Oosterschelde. Daarna naar Middelburg om nog even door het centrum te slenteren. Van daaruit nog gezamelijk in Casteren overheerlijk gegeten. En dat alles onder leiding van een hele fijne chauffeur. Kort gezegd; een superdag gehad. Op 24 november dagje Margriet Winterfair. Ook weer een topdag gehad. Op 2 december naar de kerstmarkt in Essen. Met TwinTours is het altijd een feest om naar de kerstmarkt te gaan. Een echte aanrader.
Kort achter elkaar 3 keer mee geweest met de bus. Op 28 oktober naar de Delta Experience Neeltje Jans, was geweldig. Een hele leuke dag gehad. Er was mooi weer besteld en dat hebben we ook gekregen :}. Via de Zeelandbrug naar Neeltje Jans. Een animatie gezien van de watersnoodramp, heel indrukwekkend. Tentoonstelling gezien over de Deltawerken met uitleg van een gids die heel boeiend en bevlogen hierover vertelde. We hebben de zeehonden gezien en nog aquaria met kleine en grote vissen. Daarna ook nog een rondvaart over de Oosterschelde. Daarna naar Middelburg om nog even door het centrum te slenteren. Van daaruit nog gezamelijk in Casteren overheerlijk gegeten. En dat alles onder leiding van een hele fijne chauffeur. Kort gezegd; een superdag gehad. Op 24 november dagje Margriet Winterfair. Ook weer een topdag gehad. Op 2 december naar de kerstmarkt in Essen. Met TwinTours is het altijd een feest om naar de kerstmarkt te gaan. Een echte aanrader…. Sluiten
monique Lemmen schreef op 3 december 2023
Gisteren 2 Dec weer naar de kerstmarkt in Oberhause geweest. we werden met een klein busje opgehaald in Someren. omdat we maar met 2 personen waren. de chauffeur bracht ons naar Asten. De grote bus was er opdat moment nog niet. we mochten in het kleine busje blijven zitten wachten dan hoefde we niet in de kou te wachten. Toen werdt ik ineens gebeld of we al in Asten waren. Ja hoor al 20 minuten maar de grote bus stond aan de voorkant van het zwembad. dus de chauffeur ons netjes afgezet bij de grote bus. We hebben weer een top dag gehad zoals altijd. We hebben volgens mij al een behoorlijk jubileumjaar bij Twintours. Want we gaan zo 2 tot 3x per jaar mee. met Twintours. Dus zou leuk zijn om de Kortingsbon te winnen. Groetjes Monique en Angela uit Someren… Sluiten
Willeke schreef op 1 december 2023
We zijn afgelopen week een dagje naar de Brabanthallen Den Bosch geweest met op de terugweg een hele gezellige chauffeur genaamd Ron! Hij maakte de vertraging bij het op halen en het wachten buiten in de kou gelijk goed met zijn enthousiasme! Erg leuke dag gehad. Bedankt TwinTours!… Sluiten
Peter schreef op 1 december 2023
Dagje Oberhausen geweest met TwinTours en die keiiileuke chauffeur. Die kerstmuts gaat niet meer af, wordt weer een heerlijke maandje. Dankjewel TwinTours!… Sluiten
Lizet berkvens schreef op 30 november 2023
Samen met mijn vriendin naar Oberhaussen geweest. Een leuke kerstmarkt en winkelcentrum ! Super gezellige buschauffeur. Al zingend hebben we op z'n duits en in Nederland op z'n Nederlands ( en Helmonds 😉) genoten van de terugreis . Het is zeker voor herhaling vatbaar 😀… Sluiten
Henk en Joke Meerwijk schreef op 23 september 2023
Wij 22 september met de verrassings tocht mee geweest. Ik kan het in een woord samenvatten, SUPER. We gaan zeker volgend jaar weer mee. Ga zo door TWIN TOURS.
Wij 22 september met de verrassings tocht mee geweest. Ik kan het in een woord samenvatten, SUPER. We gaan zeker volgend jaar weer mee. Ga zo door TWIN TOURS…. Sluiten
Gerda Tangerman schreef op 14 mei 2023
12 mei met mijn vriendin J Buuron naar de Libelle beurs geweest Ik woon zelf in Putte NBr Maar kom altijd naar mijn vriendin in Deurne om gezellig een dagtochtje met jullie te maken Goede bussen en leuke chauffeurs Is zeker weer voor herhaling vatbaar… Sluiten
Maria. Strijbosch schreef op 4 mei 2023
3 Mei weer een super leuke dag gehad, naar ,t theepottenmuseum in Aalten geweest( pas geopend ). Veel te bekijken Met het treintje naar Boekelo en terug,net als vroeger kaartje laten knippen. En heerlijk diner in Didam. Met als Extra verrassing dat de nooddeur 3x open ging. Isgoed op gelost door Ron. Ron bedankt voor de leuke reis.
3 Mei weer een super leuke dag gehad, naar ,t theepottenmuseum in Aalten geweest( pas geopend ). Veel te bekijken Met het treintje naar Boekelo en terug,net als vroeger kaartje laten knippen. En heerlijk diner in Didam. Met als Extra verrassing dat de nooddeur 3x open ging. Isgoed op gelost door Ron. Ron bedankt voor de leuke reis…. Sluiten

Leuke dag gehad met TwinTours?